У І кварталі до Головного управління надійшло майже 400 звернень громадян

04 квітня 2019

Впродовж І кварталу 2019 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 394 звернення, з них 17  – колективні, 12 – депутатських звернень.

Звернення подавалися особисто громадянами – 178 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр»  – 104;
  • органи прокуратури – 14;
  • Держпраці України – 32;
  • Львівську облдержадміністрацію – 46;
  • інші органи, установи, організації – 8.

З загальної кількості звернень – 24 повторні (дублетні).

За січень-березень 2019 року Головним управлінням розглянуто 250 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 234 (в тому числі за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 1, за результатами проведених інспекційних відвідувань – 96);
  • надано роз`яснення – 16.

По 57 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (6 ). 51 звернення  відкликані заявниками самостійно.

13 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду на цей час у Головному управлінні перебуває 74 звернення.

Найчастіше заявники звертаються до Головного управління з таких питань:

– оплата праці – 188, в т.ч. недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 1;

– звільнення – 106;

– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування)  – 61;

– видача трудової книжки – 26;

– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 20;

– робочий час і час відпочинку – 17;

– охорона праці – 11;

– переведення на неповний робочий день – 2.