До ГУ Держпраці за 9 місяців надійшло 1373 звернення мешканців області

06 жовтня 2017

За 9 місяців 2017 року до Головного управління Держпраці подано 1373 звернення, зокрема  16 депутатських звернень.

Звернення подавалися особисто громадянами – 452 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 449;
  • органи прокуратури – 57;
  • Держпраці України – 152;
  • Львівську облдержадміністрацію – 182;
  • інші органи, установи, організації – 65.

З загальної кількості звернень – 205 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 1338 звернень та з питань у сфері охорони праці – 35 звернення.

За 9 місяців 2017 року розглянуто 1010 звернень, з них:

  • вирішено позитивно (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами перевірки) – 621;
  • надано роз`яснення – 110;
  • надано роз’яснення та повідомлено заявнику про проведення інспекційного відвідування за його зверненням після врегулювання питань, пов’язаних із запровадженням Порядку – 279.

По 207 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

71 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 85 звернень.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 січня до 30 вересня 2017:

  • недотримання вимог виплат мінімальної з/п – 100;
  • переведення на неповний робочий день – 33;
  • неофіційне працевлаштування – 183.

До Головного управління Держпраці у Львівській області за 9 місяців 2017 року подано 49 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.