Розгляд звернень громадян за ІІ квартал 2020 року

10 липня 2020

У ІІ кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 388 звернень, з них 18 звернень – колективні, 8 – депутатські звернення.

Звернення подавалися особисто громадянами – 123 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 151;
  • органи прокуратури – 21;
  • Держпраці України – 30;
  • Львівську облдержадміністрацію – 49, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –47;
  • інші органи, установи, організації – 6.

З загальної кількості звернень – 13 повторні (дублетні).

Впродовж квітня-червеня 2020 року розглянуто та надано відповіді, в тому числі роз’яснення, на 211 звернень.

По 48 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (14); знято з розгляду заявником (34).

21 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду у Головному управлінні перебувають 108 звернень.

Основні питання порушені у зверненнях:

– оплата праці – 211, в тому числі щодо не виплати мінімальної заробітної плати – 3, щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 161; щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів із за карантину (в умовах карантину) – 6;

– незаконне звільнення – 37;

– робочий час і час відпочинку – 17;

– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування)  – 15;

– охорона праці – 15;

– видача трудової книжки – 14;

– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 13;

– переведення на неповний робочий день – 1.