60 % звернень, які надійшли до Головного управління у ІІІ кварталі стосуються питань оплати праці
10 жовтня 2019Впродовж ІІІ кварталу 2019 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 529 звернень, з них 27 звернень – колективні, 3 – депутатські.
Звернення подавалися особисто громадянами – 163 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 197;
- органи прокуратури – 18;
- Держпраці України – 42;
- Львівську облдержадміністрацію – 84, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –78;
- інші органи, установи, організації – 22.
З загальної кількості звернень – 29 повторні (дублетні).
Впродовж липня-вересня у Головному управлінні розглянуто 334 звернення, з них:
- 277 розглянуто та надано громадянам відповідь, з яких за результатами проведених інспекційних відвідувань відповідно до Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 36; за результатами позапланової перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки – 1;
- на 57 надано роз’яснення;
- щодо 4 звернень прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- 41 звернення знято з розгляду заявниками;
- 36 скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду в Головному управлінні на на цей час ще перебуває 114 звернень.
Громадянами у зверненнях порушені питання:
– оплати праці – 311, в тому числі недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 4;
– правомірності звільнення – 168;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 44;
– робочого часу і часу відпочинку – 42;
– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 18;
– видачі трудової книжки – 17;
– охорони праці – 16;
– переведення на неповний робочий день – 1.