Отримати консультацію ОНЛАЙН

З метою забезпечення безперервної роботи в частині проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції Держпраці, на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID – 19), посадові особи Головного управління Держпраці у Львівській області надають консультації ОНЛАЙН. 

З метою оперативного отримання консультації просимо звертатись до «інтерактивних інспекторів». Контакти фахівців за ПОСИЛАННЯМ. 

Окрім цього, отримати консультації можна зателефонувавши:

  • з питань подання та розгляду звернення  за номерами (032)235-48-42, (067)31-33-763;
  • з питань трудового законодавства за номерами (032)235-48-42, (067)31-33-763;
  • з питань  охорони праці за номерами (032)237-80-83, (067)31-33-763;
  • з питань виробничого травматизму та розслідування нещасних випадків на виробництві за номером (032)237-07-94;
  • з питань надання адміністративних послуг за номером (032)235-60-16;
  • з питань гігієни праці за номером  (032)235-14-44.

Також консультації з питань, що відносяться до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області можна отримати:

  • надіславши листа на електронну скриньку сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації: zvernen@gmail.com
  • надіславши звернення на електронну скриньку ГУ Держпраці у Львівській області: 13lv@dsp.gov.ua;
  • скеровувати листа через засоби поштового зв’язку на адресу: Головне управління Держпраці у Львівській області, м. Львів, пл.. Міцкевича, 8, 7 пов; 79005;
  • скерувавши листа через соціальну мережу Facebook: у стрічці пошуку слід ввести «Головне управління Держпраці у Львівській області» або @dsp.lviv, також можна перейти за посиланням: https://www.facebook.com/dsp.lviv/ .

Консультації у фахівців Державної служби України з питань праці можна отримати зателефонувавши (044) 288 10 00.

Найчастіші питання громадян знаходять своє відображення у рубриці «Запитання-відповіді» на сайті Держпраці за посиланням https://dsp.gov.ua/faq/, що додатково спрощує одержання інформації та відповідей на питання.