Упродовж 11 місяців до ГУ Держпраці у Львівській області надійшло 1482 звернення, з них 73-колективні
12 грудня 2018За січень-листопад 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 1482 звернення, з них 73 – колективні.
Із зазначеної кількості – 30 депутатських звернень.
Звернення подавалися особисто громадянами – 641 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 423;
- органи прокуратури – 63;
- Держпраці України – 136;
- Львівську облдержадміністрацію – 120;
- інші органи, установи, організації – 69.
З загальної кількості звернень – 146 повторні (дублетні).
За 11 місяців 2018 року розглянуто 1018 звернень, з них:
- вирішено позитивно – 925 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 15, за результатами інспекційного відвідування – 481, за результатами позапланових перевірок дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки – 7);
- надано роз`яснення – 93.
По 217 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (27); відмовлені заявником (190).
156 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду перебувають 91 звернення.
Порушені питання:
– оплата праці – 739, в т.ч. недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 8;
– звільнення – 355;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 217;
– робочий час і час відпочинку – 124;
– видача трудової книжки – 73;
– охорона праці – 64;
– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 40;
– переведення на неповний робочий день – 12.
До Головного управління Держпраці у Львівській області за 11 місяців 2018 року подано 71 запит на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.
ГУ Держпраці у Львівській області закликає у разі потреби звертатися до Громадської приймальні, яка діє при Управлінні.
Громадська приймальня – сектор звернень громадян та доступу до публічної інформації:
79008, вул. Валова, 31 (2 поверх), м. Львів
тел./факс: (032)235-48-42
e-mail: sector.zvernen@gmail.com