У І кварталі до Головного управління надійшло майже 400 звернень громадян
04 квітня 2019Впродовж І кварталу 2019 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 394 звернення, з них 17 – колективні, 12 – депутатських звернень.
Звернення подавалися особисто громадянами – 178 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 104;
- органи прокуратури – 14;
- Держпраці України – 32;
- Львівську облдержадміністрацію – 46;
- інші органи, установи, організації – 8.
З загальної кількості звернень – 24 повторні (дублетні).
За січень-березень 2019 року Головним управлінням розглянуто 250 звернень, з них:
- вирішено позитивно – 234 (в тому числі за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 1, за результатами проведених інспекційних відвідувань – 96);
- надано роз`яснення – 16.
По 57 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (6 ). 51 звернення відкликані заявниками самостійно.
13 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду на цей час у Головному управлінні перебуває 74 звернення.
Найчастіше заявники звертаються до Головного управління з таких питань:
– оплата праці – 188, в т.ч. недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 1;
– звільнення – 106;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 61;
– видача трудової книжки – 26;
– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 20;
– робочий час і час відпочинку – 17;
– охорона праці – 11;
– переведення на неповний робочий день – 2.