Фахівцями ГУ Держпраці у Львівській області у І півріччі розглянуто близько 450 звернень громадян
14 липня 2016У першому півріччі 2016 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 607 звернень, з яких 38 – колективних. Із загальної кількості звернень – 137 повторні (дублетні).
З питань можливих порушень законодавства про працю подано 594 звернення, з питань щодо охорони праці – 37.
Зокрема, у 345 зверненнях порушені питання стосовно оплати праці: порушення термінів виплати заробітної плати – 146, виплата її не в повному обсязі – 60, невиплата належних при звільненні сум – 139. У 133 зверненнях зазначається щодо порушень, на думку заявників, законодавства про працю при їх звільненні з роботи. Крім зазначених, у зверненнях підняті також питання щодо можливих порушень при переведенні працівників на іншу роботу, зміні істотних умов праці (25), застосуванні дисциплінарних стягнень (20), оформленні трудових відносин (допуску до роботи без укладення трудового договору) (31). Також, у зверненнях порушувались питання стосовно робочого часу та часу відпочинку (47), умов праці працівників (26), сплати страхових внесків (21) та інші.
Протягом І півріччя 2016 року фахівцями ГУ Держпраці у Львівській області розглянуто 449 звернень, з яких на 399 звернень відповіді надано за результатами проведених перевірок, а на 50 – заявникам надано кваліфіковані роз’яснення. Надано відповіді на 16 поданих запитів про отримання публічної інформації.
Разом з тим, на адресу Держпраці Львівщини надійшло 49 анонімних звернень, які, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», вирішенню не підлягють.
На особистий прийом до посадових осіб Головного управління Держпраці у Львівській області з питань законодавства про працю та охорону праці за вищевказаний період звернулося 862 громадянина, яким надано консультації. При цьому, у Єдиному вікні надання допомоги учасниками АТО, що працює у Львівському обласному госпіталі інвалідів війни та репресованих ім.Ю. Липи надано консультації 315 учасникам бойових дій.
Інформаційно
Письмові та усні звернення приймаються сектором звернень громадян та доступу до публічної інформації у приймальні громадян за адресою: 79008, вул. Валова, 31 (2 поверх), м. Львів, тел./факс: (032) 235-48-42 з понеділа до четверга з 9.00 до 18.00, у п”ятницю – з 9.00 до 16.45. Обідня перерва – з 13.00 до 13.45. Вихідні дні – субота, неділя.
Електронні звернення надсилати на електронну адресу: sector.zvernen@gmail.com