Пам’ятка роботодавцю: як створити електронний документообіг в системі управління охороною праці!
01 лютого 2023![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1/16/2757.png)
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
– зручність і комфорт у використанні;
– економія коштів;
– економія робочого часу та зусиль працівників;
– оптимізація внутрішніх і зовнішніх комунікацій;
– надійне та тривале зберігання документів;
– можливість залучення працівників до дистанційної роботи;
– зменшення регулярного тиску на бізнес;
– захист довкілля та покращення екології.
Більше рекомендацій з питань безпеки праці на інформаційному порталі – https://pratsia.in.ua/safe_work.php