В рамках інформаційної кампанії Держпраці начальником відділу ринкового нагляду Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Миколою Прокоп’яком проведено інформаційне відвідування у ПП «Шиф-ліфт» щодо питань дотримання законодавства про ринковий нагляд та відповідності ліфтів вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого постановою КМУ від 21.06.2017 №438.
20 липня 2023![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![✔️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/2714.png)
У разi коли лiфт призначений для перевезення людей i його розмiри це дозволяють, кабiна повинна розроблятися та виготовлятися таким чином, щоб особи з iнвалiднiстю мали безперешкодний доступ до неї i мали змогу проводити будь-яке регулювання, необхiдне для полегшення користування кабiною.
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tac/1/16/1f4cc.png)
Мають бути врахованi ризики людей усерединi кабiни лiфту, поза його межами та iншi. Зокрема, лiфти повиннi бути обладнанi засобами, якi дають змогу звiльнити і евакуювати людей, що застрягли в кабiнi. Вони повиннi бути обладнанi засобами двостороннього зв’язку для забезпечення постiйного зв’язку з аварiйною службою, мати аварiйне освiтлення, яке повинно функцiонувати навiть за вiдсутностi основного джерела електроживлення.