Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у І кварталі 2024 року

10 квітня 2024

Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у І кварталі 2024 року

 

У І кварталі 2024 року до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 350 звернень громадян, з них 18  – колективних.

Звернення подавалися особисто громадянами – 194 та через:

  • уповноважену особу – 1;
  • органи влади – 34;
  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 117;
  • інші органи, установи, організації – 4.

 

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 квітня 2024 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 276 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 17 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 3 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 1  звернення; у стадії розгляду – 53 звернення.

Робота Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.