Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у І кварталі 2025 року

10 квітня 2025

У І кварталі 2025 року до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 376 звернень громадян, з них 17 – колективних.

Звернення подавалися особисто громадянами – 201 та через:

  • уповноважену особу – 2;
  • органи влади – 31;
  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 139;
  • інші органи, установи, організації – 3.

 

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 квітня 2025 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 284 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 13 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 4 звернення; у стадії розгляду – 75 звернень.

Робота Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.