До ГУ Держпраці за 9 місяців надійшло 1373 звернення мешканців області
06 жовтня 2017
За 9 місяців 2017 року до Головного управління Держпраці подано 1373 звернення, зокрема 16 депутатських звернень.
Звернення подавалися особисто громадянами – 452 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 449;
- органи прокуратури – 57;
- Держпраці України – 152;
- Львівську облдержадміністрацію – 182;
- інші органи, установи, організації – 65.
З загальної кількості звернень – 205 повторні (дублетні).
З питань можливих порушень законодавства про працю подано 1338 звернень та з питань у сфері охорони праці – 35 звернення.
За 9 місяців 2017 року розглянуто 1010 звернень, з них:
- вирішено позитивно (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами перевірки) – 621;
- надано роз`яснення – 110;
- надано роз’яснення та повідомлено заявнику про проведення інспекційного відвідування за його зверненням після врегулювання питань, пов’язаних із запровадженням Порядку – 279.
По 207 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).
71 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду перебувають 85 звернень.
Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за
період з 01 січня до 30 вересня 2017:
- недотримання вимог виплат мінімальної з/п – 100;
- переведення на неповний робочий день – 33;
- неофіційне працевлаштування – 183.
До Головного управління Держпраці у Львівській області за 9 місяців 2017 року подано 49 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.