Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у ІІ кварталі 2024 року

10 липня 2024

Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у ІІ кварталі 2024 року

 

У ІІ кварталі 2024 року до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 423 звернення громадян, з них 21  – колективних.

Звернення подавалися особисто громадянами – 259 та через:

  • уповноважену особу – 2;
  • органи влади – 39;
  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 121;
  • інші органи, установи, організації – 2.

 

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 липня 2024 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 323 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 30 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 4 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 5  звернень; у стадії розгляду – 61 звернення.

Робота Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.