Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у ІІ кварталі 2024 року
10 липня 2024Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у ІІ кварталі 2024 року
У ІІ кварталі 2024 року до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 423 звернення громадян, з них 21 – колективних.
Звернення подавалися особисто громадянами – 259 та через:
- уповноважену особу – 2;
- органи влади – 39;
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 121;
- інші органи, установи, організації – 2.
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 липня 2024 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 323 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 30 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 4 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 5 звернень; у стадії розгляду – 61 звернення.
Робота Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.