Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці у ІV кварталі 2024 року
10 січня 2025У ІV кварталі 2024 року до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 275 звернень громадян, з них 8 – колективних.
Звернення подавалися особисто громадянами – 155 та через:
- уповноважену особу – 7;
- органи влади – 29;
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 83;
- інші органи, установи, організації – 1.
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 січня 2025 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 217 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 17 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 2 звернення; у стадії розгляду – 39 звернень.
Робота Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.