Інтерактивні інспектори Держпраці продовжують активно консультувати працівників та роботодавців про особливості застосування законодавства на період карантину
30 квітня 2020Започаткований нещодавно Держпраці сервіс «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники та роботодавці мають змогу отримувати відповіді на нагальні питання, виявився досить затребуваним.
Впродовж місяця з моменту впровадження сервісу посадовими особами територіальних управлінь Держпраці надано консультацій, роз’яснень з питань законодавства про працю, охорону, гігієну праці та надання адміністративних послуг 57 тис. 706 громадянам та представникам підприємств, зокрема, з питань:
– праці – 34 тис. 970;
– охорони та гігієни праці – 20 тис. 982;
– надання адміністративних послуг – 1 тис. 754.
Стосовно додержання законодавства про працю найбільше звернень надходило з питань оплати праці – 11 тис. 883, надання відпусток, у тому числі щодо примушення до написання заяв на відпустки без збереження заробітної плати – 7 тис. 771, оформлення трудових відносин – 3 тис. 524, звільнення, зокрема щодо примушення до написання заяв на звільнення – 3 тис. 410.
Щодо дотримання законодавства з питань охорони та гігієни праці найчастіше порушувалися питання порядку організації медичних оглядів працівників – 4 тис. 236, отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – 2 тис. 203, порядку проведення атестації робочих місць – 2 тис. 90, забезпечення працівників засобами індивідуального захисту – 1 тис. 915.
Також роботодавців турбують питання подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, таких питань надійшло – 812, подання заяви на продовження строку дії дозволу – 230 та подання декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо строк дії дозволу ще не закінчився – 218.