На Стрийщині відбулася зустріч з керівниками деревообробних підприємств та виїзне засідання робочої групи

13 березня 2017

9 березня під керівництвом першого заступника голови Стрийської райдержадміністрації Любомира Кащука  за участю головного державного інспектора ГУ Держпраці у Львівській області Бориса Веліахмедова відбулася зустріч із керівниками деревообробної галузі Стрийського району.

Під час зустрічі роботодавцям розповіли про  необхідність легалізації робочих місць та виплати зарплати працівникам не нижче рівня мінімальної.

Також цього дня відбулося засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під керівництвом першого заступника голови Стрийської райдержадміністрації Любомира Кащука за участю представників ГУ Держпраці у Львівській області, Стрийського об’єднаного управління ПФУ Львівської області, Стрийського МЦЗ та структурних підрозділів РДА. На засіданні розглянули питання з погашення заборгованості з виплати заробітної плати та по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і платежах до ПФУ. 
З питань порядку денного, комісія прийняла відповідні рішення, зокрема, зобов’язала голову ліквідаційної комісії ДП МОУ “Аеропорт Львів-2” забезпечити виконання графіку погашення заборгованості із заробітної плати, а саме вжити всіх заходів для погашення заборгованості з виплати заробітної плати до 1 квітня.

Опісля відбулося виїзне засідання робочої групи з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Члени робочої групи здійснили виїзд на підприємства будівельної сфери, автосервіси та заклади громадського харчування. Керівникам та працівникам підприємств розповіли про необхідність легального оформлення трудових відносин та роз’яснили чинне законодавство про працю. Також інформували про особливості сплати єдиного соціального внеску для підприємців різних груп оподаткування. 

Підприємці також отримали відповідні  інформаційні буклети.