У 2020 році до Головного управління надійшло понад 1800 звернень

28 січня 2021

За 12 місяців 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 1839 звернень, з них 86 звернень – колективні. 18.
Звернення подавалися особисто громадянами – 780 та через:
• державну установу «Урядовий контактний центр» – 583;
• органи прокуратури – 58;
• Держпраці України – 190;
• Львівську облдержадміністрацію – 138, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –122;
• інші органи, установи, організації – 72.

Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:
• оплата праці – 952, в тому числі щодо не виплати мінімальної заробітної плати – 7, щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 722;
• укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 189;
• робочий час і час відпочинку – 137;
• незаконне звільнення – 128;
• охорона праці – 77;
• видача трудової книжки – 65;
• загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 60;
• переведення на неповний робочий день – 3.

Впродовж 2020 року розглянуто 1404 звернень. В тому числі на 372 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.

До Головного управління Держпраці у Львівській області за 12 місяців 2020 року надійшло 72 запити на отримання публічної інформації, на які запитувачам надано відповіді.