У першому кварталі до Головного управління надійшло півсотні звернень

13 квітня 2021

У І кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 484 звернення, з них 39 звернень – колективні.

Звернення подавалися особисто громадянами – 210 та через:
• державну установу «Урядовий контактний центр» – 128;
• органи прокуратури – 10;
• Держпраці України – 69;
• Львівську облдержадміністрацію – 37, в тому числі через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –32;
• інші органи, установи, організації – 23.

Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:

  • оплата праці – 275;
  • укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 59;
  • робочий час і час відпочинку – 38;
  • загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 33;
  • незаконне звільнення – 24;
  • видача трудової книжки – 19;
  • охорона праці – 18.

Впродовж січня-березня розглянуто 284 звернення. В тому числі на 74 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.

Також у першому кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 11 запити на отримання публічної інформації, на які запитувачам надано відповіді.