Впродовж І кварталу 2020 року до Головного управління надійшло 401 звернення
13 квітня 2020У І кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 401 звернення, з них 26 звернень – колективні.
Із зазначеної кількості звернень – 4 депутатські звернення.
Звернення подавалися особисто громадянами – 199 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 109;
- органи прокуратури – 13;
- Держпраці України – 23;
- Львівську облдержадміністрацію – 27, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –22;
- інші органи, установи, організації – 26.
З загальної кількості звернень – 19 повторні (дублетні).
За січень-березень 2020 року розглянуто 235 звернень, з них:
- вирішено позитивно – 167 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами здійснених заходів державного контролю за додержанням законодавства про працю – 52);
- надано роз’яснення – 68.
По 50 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (18); знято з розгляду заявником (32).
35 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду перебувають 81 звернення.
Громадянами у зверненнях порушувались питання щодо:
– оплати праці – 185;
– звільнення – 103;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 60;
– робочого часу і часу відпочинку – 28;
– охорони праці – 23;
– загальнообов’язкового державного соціального страхування – 17;
– видачі трудової книжки – 13;
– переведення на неповний робочий день – 1.