Впродовж І кварталу 2020 року до Головного управління надійшло 401 звернення

13 квітня 2020

У І кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 401 звернення, з них 26 звернень – колективні.

Із зазначеної кількості звернень  – 4 депутатські звернення.

Звернення подавалися особисто громадянами – 199 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 109;
  • органи прокуратури – 13;
  • Держпраці України – 23;
  • Львівську облдержадміністрацію – 27, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –22;
  • інші органи, установи, організації – 26.

З загальної кількості звернень – 19 повторні (дублетні).

За січень-березень 2020 року розглянуто 235 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 167 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами здійснених заходів державного контролю за додержанням законодавства про працю – 52);
  • надано роз’яснення – 68.

По 50 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (18); знято з розгляду заявником (32).

35 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 81 звернення.

Громадянами у зверненнях порушувались питання щодо:

– оплати праці – 185;

– звільнення – 103;

– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування)  – 60;

– робочого часу і часу відпочинку – 28;

– охорони праці – 23;

– загальнообов’язкового державного соціального страхування – 17;

– видачі трудової книжки – 13;

– переведення на неповний робочий день – 1.