Впродовж минулого року фахівці ГУ Держпраці у Львівській області розглянули 1787 звернень громадян

24 січня 2018

За 12 місяців 2017 року до Головного управління Держпраці подано 1787 звернень, зокрема і  23 депутатських звернення.

 Звернення подавалися особисто громадянами – 611 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 586;
  • органи прокуратури – 80;
  • Держпраці України – 190;
  • Львівську облдержадміністрацію – 207;
  • інші органи, установи, організації – 90.

З загальної кількості звернень – 291 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 1741 звернення та з питань у сфері охорони праці – 46 звернень.

За 12 місяців 2017 року розглянуто 1331 звернення, з них:

  • вирішено позитивно (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами перевірки) – 1188;
  • надано роз`яснення – 143.

По 257 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

115 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 84 звернення.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 січня до 31 грудня 2017:

  • недотримання вимог виплат мінімальної з/п – 106;
  • переведення на неповний робочий день – 42;
  • неофіційне працевлаштування – 242.

До Головного управління Держпраці у Львівській області за 12 місяців 2017 року подано 69 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.