Про безпеку під час зернозбиральних робіт йшлося на зустрічі з керівникам сільськогосподарських підприємств
19 червня 201716 червня у приміщенні Самбірської районної державної адміністрації відбувся семінар-нарада з питань дотримання вимог з охорони праці при організації та проведенні зернозбиральних робіт для керівників сільськогосподарських підприємств та фермерських господарств Самбірського та Старосамбірського районів.
Захід відбувся за участі головного державного інспектора відділу нагляду в АПК та СКС ГУ Держпраці у Львівській області Володимира Винара.
Передусім, фахівець відділу нагляду в АПК та СКС роз’яснив вимоги чинного законодавства з охорони праці та шляхи запобігання травмуванню на робочому місці. Зокрема він повідомив, що сільське господарство в Україні є однією з найбільш травмонебезпечних галузей виробництва, а зернозбиральні роботи є найбільш травмонебезпечним періодом в сільськогосподарському виробництві.
«Це зумовлено максимальним напруженням, перенасиченістю праці, що приводить до помилкових дій, нехтуванням безпекою та відсутністю належного контролю за безпечним виконанням робіт з боку керівників сільгосппідприємств та інженерно-технічного персоналу тих підприємств»,- зазначив Володимир Винар.
За його словами, для запобігання травматизму, професійним захворюванням і аваріям на виробництві суб’єкт господарювання повинен створити в кожному структурному підрозділі, на кожному робочому місці безпечні і здорові умови праці, організувати проведення навчання і перевірку знань з охорони праці трактористів машиністів.
Також слід організувати попередній (під час прийняття на роботу) і періодичний (в цьому випадку перед початком зернозбиральних робіт) медичні огляди робітників, які залучені до робіт з використанням сільськогосподарської техніки, а також забезпечити стан пожежної безпеки та провести обстеження технічного стану споруд, устаткування, та зернозбиральної техніки.
На завершення, головний державний інспектор Володимир Винар відповів на усі запитання, які задавали сільськогосподарські виробники.