Перевізників Львівщини поінформували про вимоги з охорони праці на автомобільному транспорті

29 травня 2018

У п’ятницю, 25 травня, у Львівській обласній державній адміністрації  за участі головного державного інспектора ГУ Держпраці у Львівській області Євгена Сметанюка відбулася нарада з перевізниками області, які здійснюють пасажирські перевезення. В рамках наради присутнім нагадали про основні вимоги Правил охорони праці на автомобільному транспорті.

Євген Сметанюк наголосив, що кожний працівник до початку роботи повинен переконатись у безпечному стані свого робочого місця, перевірити справність запобіжних пристроїв, інструментів, механізмів, необхідних для виконання роботи. 

Водночас інспектор окреслив основні небезпечні та шкідливі виробничі фактори, що діють при експлуатації транспортних засобів на лінії. До таких факторів належать: наїзд на працівників проїжджаючих транспортних засобів; наїзд при зчепленні або розчепленні автомобілів з причепом (напівпричепом), запуску двигуна, самовільному русі транспортних засобів; термічні фактори (пожежі, вибухи при подачі палива в карбюратор двигуна самопливом, перевірці наявності палива в баці з використанням відкритого полум’я, витіканні газу із газобалонної установки; опіки парою, водою із радіатора); злочинні дії пасажирів та інших осіб; падіння вивішених на домкраті частин автомобілів; підвищені рівні шуму і вібрації; напруженість праці через психоемоціональні умови праці; підвищена температура і швидкість руху повітря в теплий період року; наявність у повітрі робочої зони шкідливих речовин.

Також під час наради йшлося про результати спільних позапланових перевірок перевізників Львівщини, які відбулися впродовж цього місяця.

Зокрема головний державний інспектор ГУ Держпраці у Львівській області повідомив, що під час цих заходів було виявлено, що транспортні засоби не укомплектовані медичними аптечками.

Окрім цього, під час проведення передрейсових оглядів механіки з випуску транспортних засобів на лінію не використовують захисні каски, а також вони не забезпечені спецодягом та спецвзуттям.

Серед іншого, оглядові канали не утримуються в стані, що відповідає нормативно-правовим актам, зокрема вони  не очищені від мастил.