Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів: вимоги щодо охорони здоров’я та безпеки
21 червня 2023![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t33/1/16/2705.png)
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
У разi коли лiфт призначений для перевезення людей i його розмiри це дозволяють, кабiна повинна розроблятися та виготовлятися таким чином, щоб особи з iнвалiднiстю мали безперешкодний доступ до неї i мали змогу проводити будь-яке регулювання, необхiдне для полегшення користування кабiною.
![?](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tac/1/16/1f4cc.png)
![➡️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9e/1/16/27a1.png)
Кабiни повиннi розроблятися i виготовлятися так, щоб забезпечити достатню вентиляцiю для пасажирiв навiть якщо виникла тривала зупинка. А у разi перевищення максимальної температури механiзму, заданої монтажником, могли завершити рух i не виконувати новi команди.
Кожна кабiна повинна мати помiтну табличку, на якiй чiтко зазначається номiнальна вантажопiдiймальнiсть у кiлограмах і максимально можлива кiлькiсть пасажирiв, якi можуть перевозитися одночасно. Якщо лiфт розроблений так, що пасажири можуть без сторонньої допомоги звiльнитися з кабiни, яка застрягла, у лiфтi на видному мiсцi повиннi.