У ІІ кварталі до Головного управління надійшло 407 звернень

12 липня 2021

У ІІ кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 407 звернення, з них 20 звернень – колективні.

Звернення подавалися особисто громадянами – 158 та через:
• державну установу «Урядовий контактний центр» – 111;
• органи прокуратури – 3;
• Держпраці України – 61;
• Львівську облдержадміністрацію – 40, в тому числі через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –34;
• інші органи, установи, організації – 23.

Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:
• оплата праці – 220;
• укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 56;
• робочий час і час відпочинку – 40;
• загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 30;
• незаконне звільнення – 16;
• видача трудової книжки – 16;
• охорона праці – 26.

Впродовж квітня-червня розглянуто 295 звернення. В тому числі на 117 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.

Також у другому кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 24 запити на отримання публічної інформації, на які запитувачам надано відповіді.