У ІІІ кварталі 2021 року до Головного управління надійшло близько 400 звернень громадян

19 жовтня 2021

У ІІІ кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 397 звернень, з них 24 звернення – колективні.

Звернення подавалися особисто громадянами – 187 та через:
• державну установу «Урядовий контактний центр» – 121;
• органи прокуратури – 8;
• Держпраці України – 41;
• Львівську облдержадміністрацію – 16, в тому числі через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –13;
• інші органи, установи, організації – 24.

Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:
• оплата праці – 213;
• укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 52;
• робочий час і час відпочинку – 51;
• загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 16;
• незаконне звільнення – 7;
• видача трудової книжки – 12;
• охорона праці – 18.

Впродовж липня-вересня 2021 року розглянуто 298 звернень. В тому числі на 151 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.

Також у третьому кварталі 2021 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 124 запити на отримання публічної інформації, на які запитувачам надано відповіді.