Упродовж 11 місяців до ГУ Держпраці у Львівській області надійшло 1482 звернення, з них 73-колективні

12 грудня 2018

За січень-листопад 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 1482 звернення, з них 73  – колективні.

Із зазначеної кількості – 30 депутатських звернень.

 Звернення подавалися особисто громадянами – 641 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 423;
  • органи прокуратури – 63;
  • Держпраці України – 136;
  • Львівську облдержадміністрацію – 120;
  • інші органи, установи, організації – 69.

З загальної кількості звернень – 146 повторні (дублетні).

За 11 місяців 2018 року розглянуто 1018 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 925 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 15, за результатами інспекційного відвідування – 481, за результатами позапланових перевірок дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки – 7);
  • надано роз`яснення – 93.

По 217 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (27); відмовлені заявником (190).

156 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 91 звернення.

Порушені питання:                         

– оплата праці – 739, в т.ч. недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 8;

– звільнення – 355;

– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування)  – 217;

– робочий час і час відпочинку – 124;

– видача трудової книжки – 73;

– охорона праці – 64;

– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 40;

– переведення на неповний робочий день – 12.

До Головного управління Держпраці у Львівській області за 11 місяців 2018 року подано 71 запит на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.

ГУ Держпраці у Львівській області закликає у разі потреби звертатися до Громадської приймальні, яка діє при Управлінні.

Громадська приймальня – сектор звернень громадян та доступу до публічної інформації:

79008, вул. Валова, 31 (2 поверх), м. Львів

тел./факс: (032)235-48-42

e-mail: sector.zvernen@gmail.com