У ІІІ кварталі до Головного управління надійшло понад пів тисячі звернень
13 жовтня 2020У ІІІ кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 567 звернень. З них 20 – колективні, 3 – депутатські.
Звернення подавалися особисто громадянами (244) та через:
· державну установу «Урядовий контактний центр» (157);
· Держпраці (87);
· органи прокуратури (15);
· Львівську облдержадміністрацію (38), у тому числі через «Гарячу лінію області» (33);
· інші органи, установи, організації (23).
Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:
– оплата праці – 295, в тому числі щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 203;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 56;
– незаконне звільнення – 41;
– робочий час і час відпочинку – 40;
– охорона праці – 33;
– видача трудової книжки – 15;
– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 14;
– переведення на неповний робочий день – 1.
Впродовж липня – вересня 2020 року розглянуто 346 звернень. В тому числі на 113 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.
Разом з тим, 14 звернень, що надійшли до Головного управління, не підлягали розгляду. Йдеться про анонімні звернення або такі, що не відповідали вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
На цей час у стадії розгляду в Головному управлінні перебуває 129 звернень.