У ІІІ кварталі до Головного управління надійшло понад пів тисячі звернень

13 жовтня 2020

У ІІІ кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 567 звернень. З них 20 – колективні, 3 – депутатські.

Звернення подавалися особисто громадянами (244) та через:

·        державну установу «Урядовий контактний центр» (157);

·        Держпраці (87);

·        органи прокуратури (15);

·        Львівську облдержадміністрацію (38), у тому числі через  «Гарячу лінію області» (33);

·        інші органи, установи, організації (23).

Основні питання, порушені громадянами у зверненнях:

– оплата праці – 295, в тому числі щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 203;

– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування)  – 56;

– незаконне звільнення – 41;

– робочий час і час відпочинку – 40;

– охорона праці – 33;

– видача трудової книжки – 15;

– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 14;

– переведення на неповний робочий день – 1.

Впродовж липня – вересня 2020 року розглянуто 346 звернень. В тому числі на 113 з них надано роз’яснення з питань, що належать до компетенції Головного управління Держпраці у Львівській області.

Разом з тим, 14 звернень, що надійшли до Головного управління, не підлягали розгляду. Йдеться про анонімні звернення або такі, що не відповідали вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

На цей час у стадії розгляду в Головному управлінні перебуває  129 звернень.