Звіт щодо розгляду звернень громадян

01 квітня 2018

2018 рік

серпень 

2018 рік

За серпень 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 138 звернень в тому числі, 1 депутатське звернення.

 Звернення подавалися особисто громадянами – 73 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 35;
  • органи прокуратури – 5;
  • Держпраці України – 10;
  • Львівську облдержадміністрацію – 9;
  • інші органи, установи, організації – 5.

З загальної кількості звернень – 11 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 123 звернення та з питань у сфері охорони праці – 15 звернень.

До Головного управління Держпраці у Львівській області подано особисто 6 звернень громадян про припинення розгляду їх попередніх звернень у зв’язку з тим, що питання вирішено позитивно.

З 01.08.2018 до 31.08.2018 розглянуто 107 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 98 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за за результатами проведених інспекційних відвідувань відповідно до Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю – 45);
  • надано роз`яснення – 9.

19 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

червень 

2018 рік

У червні 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 131 звернення в тому числі, 6 депутатських звернень.

 Звернення подавалися особисто громадянами – 56 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 41;
  • органи прокуратури – 2;
  • Держпраці України – 5;
  • Львівську облдержадміністрацію – 14;
  • інші органи, установи, організації – 7.

З загальної кількості звернень – 10 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 124 звернення та з питань у сфері охорони праці – 7 звернень.

За червень 2018 року розглянуто 43 звернення, з них:

  • вирішено позитивно – 33 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за за результатами інспекційного відвідування та за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю);
  • надано роз`яснення – 10.

По 7 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

12 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 69 звернень.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за період з 01 червня до 30 червня 2018:

– переведення на неповний робочий день – 1;

– неофіційне працевлаштування – 13.

По 7 зверненнях, які надійшли у травні 2018 року, прийнято рішення про відмову у задоволенні.

3 звернення, які надійшли у травні 2018, скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

травень 

2018 рік

У травні 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 146 звернень в тому числі, 6 депутатських звернень.

 Звернення подавалися особисто громадянами ( 63) та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 35;
  • органи прокуратури – 5;
  • Держпраці України – 16;
  • Львівську облдержадміністрацію – 10;
  • інші органи, установи, організації – 11.

З загальної кількості звернень – 17 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 138 звернень та з питань у сфері охорони праці – 8 звернень.

За травень 2018 року розглянуто 42 звернення, з них:

  • вирішено позитивно – 39 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за за результатами інспекційного відвідування та за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю);
  • надано роз`яснення – 3.

По 9 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

16 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 79 звернень.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за період з 01 травня до 31 травня 2018:

– переведення на неповний робочий день – 1;

– неофіційне працевлаштування – 17.

У травні 2018 року Головним управлінням Держпраці у Львівській області також розглянуто 1 звернення, що надійшло у березні 2018 року та 68 звернень, які надійшли у квітні 2018 року.

1 звернення, яке надійшло у квітні 2018, скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

березень 

2018 рік

У березні 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 159 звернень в тому числі, 2 депутатських.

Звернення подавалися особисто громадянами – 62 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 55;
  • органи прокуратури – 9;
  • Держпраці України – 22;
  • Львівську облдержадміністрацію – 7;
  • інші органи, установи, організації – 2.

З загальної кількості звернень – 28 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 155 звернень та з питань у сфері охорони праці – 4 звернення.

За березень 2018 року розглянуто 39 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 30 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за за результатами інспекційного відвідування та за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю);
  • надано роз`яснення – 9.

По 29 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

11 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 80 звернень.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 березня до 31 березня 2018:

– переведення на неповний робочий день – 2;

– неофіційне працевлаштування – 20.

У березні 2018 року Головним управлінням Держпраці у Львівській області також розглянуто 61 звернення, які надійшли у січні-лютому 2018 року.

По 12 зверненнях, які надійшли у січні-лютому 2018 року, прийнято рішення про відмову у задоволенні.

лютий  

2018 рік

У лютому 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області подано 120 звернень.

Звернення подавалися особисто громадянами – 57 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 35;
  • органи прокуратури – 2;
  • Держпраці України – 11;
  • Львівську облдержадміністрацію – 7;
  • інші органи, установи, організації – 8.

З загальної кількості звернень – 11 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 118 звернень та з питань у сфері охорони праці – 2 звернення.

За лютий 2018 року розглянуто 38 звернень, з них:

  • вирішено позитивно – 31 (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за за результатами інспекційного відвідування та за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю);
  • надано роз`яснення – 7.

По 12 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

11 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 59 звернень.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 лютого до 28 лютого 2018:

– недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 1;

– неофіційне працевлаштування – 17.

У лютому 2018 року Головним управлінням Держпраці у Львівській області також розглянуто 17 звернень, які надійшли у січні 2018 року.

По 4 зверненнях, які надійшли у січні 2018 року, прийнято рішення про відмову у задоволенні.

2 звернення, які надійшли у січні 2018 року, скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

січень  

2018 рік

У січені 2018 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 133 звернення в тому числі 3 – депутатських.

Звернення подавалися особисто громадянами – 41 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 52;
  • органи прокуратури – 8;
  • Держпраці України – 13;
  • Львівську облдержадміністрацію – 10;
  • інші органи, установи, організації – 6.

З загальної кількості звернень – 8 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 128 звернень та з питань у сфері охорони праці – 5 звернень.

За січень 2017 року розглянуто 36 звернень, з них:

  • вирішено позитивно (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами відвідування суб’єктів господарювання відповідно до п.33 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю) – 27;
  • надано роз`яснення – 9.

За 27 зверненнями Головне управління Держпраці у Львівській області звернулось до Державної регуляторної служби України для отримання погодження на проведення позапланового заходу державного контролю.

По 20 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

9 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 41 звернення.

У січні 2018 року також розглянуто 84 звернення, які надійшли у грудні 2017 року.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 січня до 31 січня 2018:

  • недотримання вимог виплат мінімальної заробітної плати – 1;
  • переведення на неповний робочий день – 2;
  • неофіційне працевлаштування – 18.

2017 рік

2018 рік

У 2017 році до Головного управління Держпраці подано 1787 звернень в тому числі, 23 – депутатських.

Звернення подавалися особисто громадянами – 611 та через:

  • державну установу «Урядовий контактний центр» – 586;
  • органи прокуратури – 80;
  • Держпраці України – 190;
  • Львівську облдержадміністрацію – 207;
  • інші органи, установи, організації – 90.

З загальної кількості звернень – 291 повторні (дублетні).

З питань можливих порушень законодавства про працю подано 1741 звернення та з питань у сфері охорони праці – 46 звернень.

За 12 місяців 2017 року розглянуто 1331 звернення, з них:

  • вирішено позитивно (надано відповідь про розгляд звернення, в тому числі за результатами перевірки) – 1188;
  • надано роз`яснення – 143.

По 257 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; відмовлені заявником).

115 звернень скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

У стадії розгляду перебувають 84 звернення.

Кількість звернень громадян з питань порушення трудового законодавства за

період з 01 січня до 31 грудня 2017:

  • недотримання вимог виплат мінімальної з/п – 106;
  • переведення на неповний робочий день – 42;
  • неофіційне працевлаштування – 242.

До Головного управління Держпраці у Львівській області за 12 місяців 2017 року подано 69 запитів на отримання публічної інформації, на які надано відповіді запитувачам.