Розгляд звернень громадян за ІІ квартал 2020 року
10 липня 2020У ІІ кварталі 2020 року до Головного управління Держпраці у Львівській області надійшло 388 звернень, з них 18 звернень – колективні, 8 – депутатські звернення.
Звернення подавалися особисто громадянами – 123 та через:
- державну установу «Урядовий контактний центр» – 151;
- органи прокуратури – 21;
- Держпраці України – 30;
- Львівську облдержадміністрацію – 49, в т.ч. через ЛОКЦ 112 «Гаряча лінія області» –47;
- інші органи, установи, організації – 6.
З загальної кількості звернень – 13 повторні (дублетні).
Впродовж квітня-червеня 2020 року розглянуто та надано відповіді, в тому числі роз’яснення, на 211 звернень.
По 48 зверненнях прийнято рішення про відмову у задоволенні (анонімні звернення, що не підлягають вирішенню відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» або звернення, що не відповідають вимогам до звернень громадян відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (14); знято з розгляду заявником (34).
21 звернення скеровано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
У стадії розгляду у Головному управлінні перебувають 108 звернень.
Основні питання порушені у зверненнях:
– оплата праці – 211, в тому числі щодо не виплати мінімальної заробітної плати – 3, щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 161; щодо заборгованості із виплати заробітної плати, розрахункових коштів із за карантину (в умовах карантину) – 6;
– незаконне звільнення – 37;
– робочий час і час відпочинку – 17;
– укладення трудового договору (неофіційне працевлаштування) – 15;
– охорона праці – 15;
– видача трудової книжки – 14;
– загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 13;
– переведення на неповний робочий день – 1.